پرشین

Log in Register

قوانین بازی |

Published in Iran - First steps in eDominations - 1 - 01 May 17 07:13

          مدیریت بازی دارای حقوق کامل برای استفاده از مجازات در بازی در هر لحظه تخلف از قوانین بازی توسط هر بازیکن پیدا شده است و ثابت شده است.
          که مجازات می تواند: ممنوعیت دائمی، توقیف موقت، هشدارهای رسمی، از بین بردن / تنزل از همه نوع از خواص بازی (طلا، شرکت ها، زمین تمرین)، از بین بردن هر یک از مطالب منتشر شده (مقالات روزنامه ها و دیگران ).در موارد است که در آن یک استراحت از زندگی واقعی اداره قوانین می تواند در این مورد به مسئول چنین اقدامات نهادهای زندگی واقعی رو به جلو وجود دارد.
          هر بازیکن مجاز است فقط یک حساب eDomination که با آن به بازی بازی. طریقه استفاده از بیش از یک حساب (همچنین به عنوان تعدد اکانت شناخته می شود) می تواند به ممنوعیت دائمی منجر شود.
          به اشتراک گذاری آدرس IP و یا همان کامپیوتر محدود است. فقط تا دو حساب می توانید اتصال IP همان به اشتراک بگذارید.اتصال مشترک در موارد که است که فعل و انفعالات مالی بین حساب در بازی وجود دارد غیر قانونی می شود (مانند کمک های مالی، سهام و فعالیت در بازار پولی، کار برای به اشتراک گذاری همان آدرس IP، مقاله روزنامه حمایت، اقلام نقل و انتقالات از طریق گزینه واحد نظامی به حساب دیگر).حساب اتصال مشترک مجاز به ارتباط ارجاعی.حساب اتصال مشترک می تواند در احزاب همان سیاسی، واحدهای نظامی، رای دادن در انتخابات و غیره تمام فعالیت های که محدودیت ذکر را نقض نمی کند شرکت کنند.تلاش نقض این قانون توسط کمکهای مالی یا عملیات بازار توسط کمک های دیگر، به اشتراک گذاری نمی همان حساب اتصال IP است، به شدت ممنوع است و موجب مجازات نیز به حساب ارائه کمک به چنین اقداماتی منجر شود.نشسته حساب ممنوع است، اما اگر بازیکنان تماس اداره ارائه اطلاعات از دلایل نیاز از حساب نشسته و دوره برای آن، آن ممکن است اجازه. برای این دوره از حساب مجاز نشسته همه نوع محدودیت های مالی نسبت به اشتراک گذاری IP در حال اجرا هستند.
          با استفاده از رباتها، اسکریپت ها و هر نوع نرم افزار خودکار در فعالیت های بازی به شدت ممنوع است و به ممنوعیت دائمی منجر شود.
          این قانون برای همه نوع از چنین اقداماتی اعمال می شود، بدون توجه به کند و چه مقدار سود بازیکن از آن.
          انتشار مطالب که شامل: توهین، شعله ور، پورنوگرافی، ابتذال، نژادپرستی، تبلیغات خارجی و یا نقض قوانین اکیدا ممنوع است. چنین محتویات حذف خواهد شد و بدون هیچ گونه اخطار پاک شده از بازی. بسته به اینکه چگونه بزرگ و چه نقض می اداره نیز می تواند موقت یا دائم بازیکن ممنوع.
          مطالب عبارتند از مقاله روزنامه، نظرات مقاله، پیام بازی خصوصی، نام حساب و آواتار، احزاب سیاسی و واحد نام نظامی است.همه نوع سوء استفاده را به سمت تیم مدیریت (از جمله مدیران) نیز جریمه خواهند شد.استفاده از مطالب که حاوی اطلاعات شخصی زندگی واقعی در مورد بازیکنان دیگر بدون مجوز خود را نقض قانون است و همچنین می تواند به از بین بردن و مجازات شود.با استفاده از گزینه های بازی (مقالات روزنامه ها، پیام های خصوصی، فریاد جرم و غیره) برای تبلیغات از محصولات متصل نیست به خود بازی (مانند بازی های دیگر، زندگی واقعی بازاریابی محصولات و غیره) است که به شدت نیز ممنوع است و می تواند حتی به ممنوعیت دائمی منجر شود. دولت خود حق خود را به تصمیم بگیرند که یک محتوا به بازی مربوط نمی تواند (مانند فعالیت های خیریه و یا دیگران) باقی مانده است.
          بهره برداری از دیگر بازیکنان و در حال بهره برداری به شدت ممنوع است و می تواند به تمام انواع مجازات از جمله ممنوعیت دائمی و مجازات های مالی برای هر دو حساب بهره برداری و بهره برداری منجر شود، بدون توجه به آنها به اشتراک بگذارید همان IP و افراد متفاوت است.
          اداره تواند پیدا کردن به عنوان بهره برداری هر یک از موارد زیر است: کار برای حداقل دستمزد بدون هر گونه پرداخت مناسب دیگر در طلا یا موارد؛ ثابت یک طرفه کمک های مالی از طلا، ارز، آیتم ها و یا هر دو.اداره خواهد بود که نگرانی از آن دسته از اقدامات توسط اراده خوب از بازیکنان مورد بهره برداری قرار یا نه انجام می شود.
          بهره برداری از اشکالات به شدت ممنوع است و مجازات شود.
          اگر یک بازیکن می یابد اشکال در بازی و با بهره گیری از به منظور ایجاد آسیب به، و یا به دست آوردن مزیت بیش از دیگر بازیکنان، آنها را بسته به مقیاس جرم مجازات خواهد شد. مجازات می توانید از توقیف موقت به ممنوعیت دائم متفاوت است، و همچنین می تواند شامل مجازات های مالی مانند از بین بردن طلا تنزیل رتبه و یا شرکت و آموزش به دلایل.اگر دولت پیدا شواهد روشن است که یک بازیکن به اشتراک گذاشتن مشکلات را به دیگر بازیکنان به منظور آنها را امکان بهره برداری از آن در ممنوعیت دائمی بدون هیچ گونه اخطار خواهد شد ارائه.گزارش اشکالات به مدیریت بازی که منجر به حل و فصل از آن خواهد شد در طلا توسط مدیریت بازی تعلق می گیرد.
          به اشتراک گذاری اطلاعات حساب خود، مانند رمز عبور، اطلاعات مربوط به پست الکترونیکی بر روی حساب است که ثبت شده است، مجاز نیست.
          هر از دست می دهد با چنین به اشتراک گذاری اطلاعات متصل هستند نگرانی دولت است.در موارد فعالیت های مجاز در حساب اداره نشسته آن را به طور کامل مسئولیت بازیکنان به آنها چه کسانی اطلاعات حساب خود اعتماد دارند.
          تبادل، فروش و یا خرید هر گونه محتوای eDominations (حساب، طلا، اقلام، ارز، شرکت و غیره.) برای مطالب با بازی متصل نیست، مانند زندگی واقعی مانند، و همچنین محتویات در بازی های دیگر است، به شدت ممنوع است و منجر به توقیف دائم از حساب.
          سوئیچینگ حساب نیز به شدت ممنوع است بدون توجه به توسعه حساب هستند.هر یک از مطالب ترویج و یا تبلیغات abreak این قانون حذف خواهد شد و کاربر ممکن است هشدار داد و حتی به طور موقت ممنوع است. جرم مکرر در این اقدام ممکن است به مجازات های جدی تر نیز، مانند جریمه مالی و یا حتی ممنوعیت دائمی منجر شود.
          ورود به حساب کاربری بدون اجازه مالکیت (رمز عبور استراحت) در نظر گرفته می شود سرقت و یکی از خواهد شد مجازات با ممنوعیت دائمی، مهم نیست که چقدر به دست آوردن سود یا مزایای است.
          اداره حقوق کامل بازی ذخیره برای تغییر قوانین در هر لحظه

        Support

        Comments (1)

        01 May 17 09:59
        IRAN

        گوگل ترنسلیت 😐